fjärde advent

Jag har haft ledigt, nej jag har jobbat men jag har haft ledigt brån bloggen. Vi har julöppet just nu så vi har öppet en timma extra varje dag och det gör väldigt mycket. Man har ingen ork kvar när man kommer hem. R: s lillebror har tillbringat helgen här, vi ha spelat monopol som galningar, det tar ju aldrig slut!!

Idag kom svärmor och kenneth på advents fika, robin och Niclas hade bakat kladdkaka. Dom är söta =) Det började ju toksnöa idag med, hur många år sedan är det som det snöade i göteborg i december månad?? Vi har i alla fall busat i snön =)




jag och lillen här om dagen, han snarkade!

Dom FINASTE!!

BUS BUS


familje foto =)


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad härligt det ser ut i snön, ni är för goa!

Tusen tack för fikat igår, jättetrevligt!

Vi ses på julafton.

Puss & Kram

2009-12-21 @ 07:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0