han är gud

Jag antar att det inte bara är jag, utan kanske hela eller i alla fall halva sverige som just nu avgudar erik. Idag blev jag banne mig helt tagen när han sjöng run to the hills. Sjukt bra! han har verkligen vart grym hela tiden.
Vi har ätit lite varma mackor och ostbågar såhär på kvällskvisten, nu skall vi ut med liullen så att vi är hemma till idol sen igen. efter det blir det väl inte så mycket roligare än sängen, det är ju trot s allt jobb imorgon =(

Förresten så är jag impad av westlife, jag trodde att det var ett fjantigt boyband med små barnrumpor, men den ena killen var ju en riktigt pudding =) haha hoppas inte R läser =P


Kommentarer
Postat av: veronika

CALLE ska vinna IDOL!!! Så det så.. Erik sjunger jättebra, han har en grym pipa men såååååå tråkig att kolla på, sen ser han ut som en 12årig pojke med. HEJA CALLE!!!!

2009-12-05 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0