glada miner och kort tid

Nu har vi packat färdigt för kvällen och imorgon, så nu skall vi bara slänga in all skit i bilen och köra nino till mamma och pappa.
Var nere i källaren nyss, jag är livrädd där nere, tycker att det är läskigt ush ush..lampan släckte sig (det är en sån rörelselampa) så jag blev ännu räddare mitt i allt tappar jag bort hänglåset nånstans i källaren, jippii bara att börja leta =) jag fann det till slut..

Sist men verkligen inte minst måste jag tillägga om michael, mycket tragiskt, helst plötsligt inser man att man inte har så långt tid med sina nära och kära. Min pappa är lika gammal som han var, det känns helt sjukt att folk kan ramla av pinnen när som helst. Michael var ju trots allt den första och största kändisen man visste när man var liten..

Nae skara och glada miner får det bli nu!

All lycka till min arbetskamrat caroline imorgon =) Fru Toft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0