ny dag, nya möjligheter

ja ännu en helg har gått det går så sjukt snabbt när man är ledig, tråkigt när man bara kan hitta på något med sin man varannan helg typ.

kvällen igår blev i alla fall en höjdare =)
Jag säger bara en sak Caroline af ugglas, KÄNSLA =)
nej men det bruden hon e go!

Sara dawn finer hon kan ju sjönga men man är trött på alla dessa ballader, stora som hus för den delen med. Klänningen är ju inte så smickrande för hennes byst.

Självklart åkte singstar ABBA fram haha det var så jäkla kul. Svärmor fick aldrig nog, bara en till, bara en till.
Sen tyckte hon att det var skitkul när det stod awful efter det hon hade sjungt.



Idag blir det nog en liten sväng till stan, behöver nya underkläder och ruben skulle behöva ett par jeans.
Skall försöka lura på honom ett par chinos, det tycker jag e snyggt men han är inte så förtjust i sådana "moderna" plagg.

Ikväll blir det träning, vi får se vad det blir, jag e sugen på ki-box.
men men, först stan sen träning.

kram banan

Kommentarer
Postat av: PASSION FRUKT

kul =D

2009-03-08 @ 13:17:59
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: issa

håller med om känslan hos Caroline, dock kanske inte låten hör hemma i just schlagertemat.. men vilket låt gör de nu för tiden egentligen xD skulle inte förvåna mig om hon vinner alltihop ^^

2009-03-08 @ 16:53:14
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0