Ylande man

tjenare =)
fredag morgon nu, eller morgon och morgon. Morgon för mig iaf, börjar först kl ett idag så jag har städat och donat här hemma.
Jahopp vad händer idag då? inte mycket för min del, robin har någon överraskning ikväll jag har ingen aning om vad, kanske inte ens är någon rolig..hihi
Någon som såg okumentären om josepf igår eller tittade alla på hockeyn? jag såg hockeyn iaf, stör mig på att jag missade hans pissliv. jag undrar hur en sådan människa tänker? Har dom någon hjärna överhuvud taget? ush han skall in bakom bommar och lås, punkt slut =)

Imorgon är vi hembjudna till syster på lite partaj sa hon men vi får se vad vi orkar med, jag jobbar ju denna helgen.

Sitter och äter frukost nu, andra äter väl typ lunch vid den här tiden haha.
Det blev iaf yoghurt, banan och ägg. Mumsigt =)

ojdå jag höll på att glömma berätta om robin inatt.
Vi hade precis somnat, och helt plötsligt hör jag att robin ylar, sätter sig upp och vaknar. så säger han till nino:
R:Vad gör du lilleman? inte göra så.
Jag: Robin det var du inte nino.
R:nej det var det inte, inte göra så nino (klapp, klapp)
Jag: Det var inte nino.

Robin lägger sig ner
R: Håll om mig, jag är rädd.

haha imorse när jag vaknade började jag garva det första jag gjorde =)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Söt hund, Monaco min lilla hund kickar också in på bloggen ibland han är min dagliga ljus.



Kolla in min blogg, nästa stopp blir LOS ANGELES, följ med genom bloggen på nattklubbarna i Hollywood , och privata glassiga fester i BEVERLY HILLS och mycket mer....



http://michelledelice.blogg.se/index.html





2009-03-27 @ 12:16:25
URL: http://michelledelice.blogg.se/index.html
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi ska du se lets dance ikväll ? :) Ha den bääästa fredagkvällen :*

2009-03-27 @ 18:53:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt hund du har :) headern





http://vendelaspace.devote.se/

2009-03-27 @ 19:33:54
Postat av: rebban

2009-03-29 @ 11:02:26
Postat av: rebban

hahahahahahahahhahaha "håll om mig, jag är rädd!"

2009-03-29 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0