polis polis potatisgris

förlåt för dålig update IGEN!!! illa illa.

Lördagen i malmö vart kanon, vi strosade på stan, åt luch och köpte lite onödigt kraffs som vanligt. På kvällen åt vi middag hemma hos fidde och cissi, supergod mat =) efter maten åkte datan upp så vi säkte runt på massa sjuka porrsaker. Sök till exempel efter shemale eller smallest cock så skall ni se vad som dyker upp. Jag trodde inte att det fanns såååå små snoppar men tydligen. tyvärr gjorde den skånska luften så att jag däckade på deras soffa kl 12 haha. Så det blev tyvärr ingen utgång. Jag lägger upp de få malmö bilder som jag har efter detta inlägget Ok??.

Igår fick jag fnatt här hemma och började måla en väggtext i sovrummet. Och Efter det ville jag ha en byrå, så det bar av till ikea för att inhandla en. Efter ikea blev det handbollsmatch RIK-GUIF. Jag gillar egentligen inte handboll eller rättare sagt jag hatar handboll. Men denna matchen var faktiskt riktigt bra =)

Jösses det här blir ett långt inlägg känner jag, men men.
Idag har jag skruvat ihop min byrå men insåg att ett gångjärn saknades. Jippi =( jag ville ju ha den färdig idag! R är i alla fall på ikea nu snart och skall fixa detta =)

Jag har även hunnit med ett polisförhör och trasig panna.
Vi hade en påverkad tjej på 24år som snattade ett linne hos oss för 54 kronor. Orka snatta för 54 ynka spänn. Jaja hon hotade i alla fall vakten och mig vid ett flertal gånger så idag kom polisen hit för att förhöra mig. Jag var änna lite nernös men det gick kanoners =)
När vi sitter där och fikar så bara allt släckt ner, då gick pannan sönder så den slog ut jordfelsbrytaren. Så just nu i skrivande stund väntar jag på att pannmannen skall kommma och fixa den =)

kram så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0