segråtta

jag funderar på att kanske lägga ner min lilla lilla blogg ett litet tag, jag finner ingen inspriartion och hur kul är det att skriva ett inlägg bara för att man borde? detta skall jag fundera på. jag vill ha lite ljusglimtar i mitt liv som gör att jag får upp lusten igen.

Idag skall jag och min kära på handbollsmatch, dte skall faktisk bli mysigt. jag fick välja, följa med eller sitta hemma i mörka skogen typ. så vad väljer man =)

I tisdags på min lediga dag var vi faktisk riktigt händiga. På med gummistövlar, regnställ och så byggde vi ett staker vid vår mur så att nino inte kan hoppa över =) sen började jag gräva upp cement pålar som stugan har stått på dom är nergrävda i marken ca 60cm. men efter ett tag kom jag på att grannen skulle få göra dte själv eftersom det är dom som har köpt stugan och detta var med i dealen. Så det så!!

Kommentarer
Postat av: angelica =)

nej, jag är inte gravid =)

2009-11-12 @ 12:47:30
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma.

aha okej=) jag vill inte publicera dom för att folk kanske börjar få för sig saker då=)

2009-11-12 @ 15:17:36
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0