Ledig Måndag

guuud så skönt det har vart att vara ledig idag!! jag gjorde verkligen rätt som unnade mig lite extra ledigt =)
Jag har rensat och grejjat i rabatterna och i trädgården idag. Tröttnade på att rensa all skit ogräs så jag drog dom största tussarna och krattade över resten. hahaha =)

Vid fyra tiden kom R:s farmor och farfar för att fika med oss, jag hade bakat cheesecake, mums =)
Vi fick en fin bröllopspresent ett fint fat från danmark som det tydligen bara skall finnas tre exemplar av =)

Vid sex tider efter att de hade åkt, åkte jag och robin till media mark för att kolla på boxer/parabol. det är ju en hel djungel det där. Så vi sket i det och gick till cubus och köpte mig en top istället =) Efter det blev dte ikea, skulle inhandla en matta och lampa till lilla rummet. tyvärr fanns det ingen matta som föll oss i smaken.

Nu är vi i alla fall hemma och jag har hängt upp gardiner och pyntat med nya lampan =)
Idag är det dexter också, jag gillar den serien =) Kul att det går något bra på våra kanaler iaf =) Men jag måste ha femman snart, för snart börjar desperate housewife. Mamma har sagt att jag får komma till dom för att kolla. tackar gud för det =) hihi

imorgon skall jag leka med min älskade barkbåt =) det var länge sedan sist =)


Nya toppen riktigt fin, bilden gör dne inte rättvis tycker jag


R har lagt ostbågar på nya fatet =)


Detta skulle jag tipsa er om. Jag hade helt glömt av.
Jag hatar att pilla med mitt hår göra inpackningar, borsta ja allt vad man nu kan göra med håret =)
Den blå tuben är som en hårcreme som man bara kletar i håret blött som torrt så återfuktar dne håret precis som vanlig body lotion fast för håret. Hjälper jätte mycket faktisk. Ett tips till er som inte orkar vänta på en inpackning i tio min. Dessutom fick jag en brun utan sol stegvis när jag köpte den. Det är inte ofta man får prover som är större en tuben man köper =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0