på torsdag är det ärtsoppa..

jag skall se om jag kan lyckas bättre på jobbet idag. Igår pajjade jag typ vart alarm så jag fick fixa och trixa med det i cirka en timme. kul? Nej! Jag fick tröstshoppa lite som plåster på såren.
Nackdelan när man jobbar i butik är att man köper mycket "skit" som man bara köper för att man måste ha något nytt. Men igår handlade jag faktiskt tre saker som jag ville ha, bra va? haha jag få visa er senare =)

Gött att sverige vann igår i alla fall, men det hade ju vart trevligare om de hade gjort målet själv haha =)
Ikväll blir det nog soffmys med "Män som hatar kvinnor" vi köpte den häromdagen och jag har en sätt den än.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0