halv två och en frukost

Ush denna dagen är grå, vädret är regningt till och från. Igår påbörjade vi gräskllippning och trimmning i trädgården men det var så jäkla varmt så gräsklipparen fick si ett frispel och ville inte starta efter det jag hade stängt av den för en paus. Idag går det ju inte att klippa i regnet. Så det ser ut som tajkon =)

Jag åt i alla fall lite frukost med R halv åtta imorse, sedan sov jag vidare, var ute med nino. Nu har jag surfat runt här ett tag. Skall nog ta mig något att äta =) kanske att jag sätter på min desperate housewife första säsongen. Då följde jag inte det.

Så tråkigt att vara hemma när det finns så många måste/borde.

Jag borde:
Dra om takkabeln till lampan
Fixa ngn slags upphöjning till soffan
Klippa gräset

Ja o sen allt annat som:
diska
bädda sängen
klä på mig
borsta tänderna.


Jag måste i alla fall gå ut ur sängen nu!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hur är det med dig vännen?

Det är INTE långt kvar nu!

Såååå himla spännande!

Nervös? Puss o kram

2010-08-18 @ 11:09:58
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Life Artist

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-09 @ 11:57:30
URL: http://life-artist.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0