Mysig helg

Igår var jag på stan med mor och syster en snabbis. Jag köpte en ny vinter jacka. Ingen som jag kan ha när jag går långisar med Nino utan en lite kortare variant. Jag minns inte ens när jag hade en kort vinterjacka sist. Nöjd e jag i alla fall =)

Kvällen bjöd på kräftor hemma hos svärmor, dom hade fått tag på några riktiga baddingar. Jag har nog aldrig ätit så STORA och så goda kräftor. Jag har lite bilder på kameran men den ligger i bilen så det får va för tillfället.

Idag spelade R finalen av sin golf. Han kom totalt 4 av 80. Synd att han missade sista putten på en meter annars hade han vunnit minst 2500:-.

Nu har vi ätit mellis i form av fruktsallad. Jag vet inte när jag åt det sist!! Gott gott gott!
Ikväll skall vi över till grannarna på middag. Magen har sjunkt lite mer känns det som. Så R får vara utan drickat tills dess att Berry anländit. Sen skall vi supa för hela slanten =) Som jag längtar och suktar efter ett glas vitt vin!!!! GE MIG!!! Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge =)

Nu skall vi ta en jätte långis med Nino, så blir han också nöjd. =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja nu fr han inte dricka för imon kommer den ju ;)

2010-08-28 @ 16:35:56
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

GÖTT! de har fina saker! Det ligger på en tvärgata i Haga :) Säg till när ni orkar ta er ut! :)

2010-09-01 @ 19:51:02
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0