en lång dag

Idag har jag vart med mina kära systrar, vi har vart i göteborg, lunchat och shoppat lite. Jag höll i plånkan. Med mig fick jag ett par trosor och en t-shirt från monki, vanlig svart lite längre modell.
Efter staden blev det kalasdags för Robins farmor.

Nu har jga vart hemma i cirka en timma och jag åkte hemifrån kl tio imorse, så jag är helt slut. Får man lov att lägga sig såhär tidigt?? Nej just d, vi måste ju ut med lilleman också. Efter det blir det sängen.

igår efter jobbet överraskade Robin mig med middag på black pearl (nyöppnad "sport"bar i kungsbacka) Maten där var supergod, väl värt ett besök. Jag åt någon mixtallrik med ribbs, buffalo wings, mozzarella sticks, lökringar, chilidrumsticks, pommes och dip. Robin tog en hamburgare. till den fick man till och men en majskolv. Det ni!!

Imorgon är det jobb som gäller igen. Robin säger att det syns att jag börjar bli utsliten, att jag jobbar för mycket för nu börjar jag bli grön. Han e så söt han =) Jag får väl sola någon dag eller kanske spraya mig. för jag är verkligen grön.

jag skulle verkligen vilja åka till värmen just nu. Vi brukar ju åka varje sommar och vinter men i år blir det ingen vinterresa. Jo skidor blir det men ingen sol. Jag får se om jag överlever. Man kanske skulle åka helt själv. hade det vart skönt?? Nae det hade nog blivit långtråkigt =(


Jaja, vad vore en bal på slottet??


Och detta är jag beach 2011. Ok?

kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åka själv......?!?!?!?

2010-02-16 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0