nöjd på lillördag =)

idag är det lillördag så jag har unnat mig en liten godisbit mitt på ljusa dagen haha =) gott gott gooooott =P Idag har jag och krull slitit som djur på jobbet, det kommer min rygg och mina axlar få känna av imorgon =(
Jag är för övrigt väldigt glad, jag har fyndat. tokrea på lindex så en blus för 65 och en svart bas t-shirt för 20 =) Sen traskade vi vidare till hemtex jo vad har vi där då, en supergo morgonrock för 100 spänn. NÖJD sen så har jag investerat i ett var nya jeans inte fynd =) men nöjd ändå =)

R var glad och stolt när jag kom hem, han hade köpt en sak. Ett ljusfat och jag är ledsen att säga det men det var det fulaste jag sätt. han är söt som tyckte dte var fint och tänkte på vårt hem =)

R, jag älskar dig. Kanske just för att du köper fula ljusfat, fiser i tid och otid, eller just kanske för att det är dig jag ser först varje dag och du får mig att le.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vilken fin kärleksförklaring! Ni är BÄST!!!

KJAM

2010-01-28 @ 08:05:55
Postat av: Emelie

2010-01-30 @ 07:59:07
Postat av: Emelie

Hoppsan, Jag ovanför, men jag slant runt på tangenterna av morgon trötthet. Klart du ska få naglar.Jag har första lektionen idag om några timmar sen kan jag nog börja ta kunder v7. Så då kan vi ju kika på dina fingrar. ;)

2010-01-30 @ 08:00:43
Postat av: Anonym

det är inte lill lördag längre =)

kram

2010-02-01 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0