Dagen med stort D

Idag är det sista sista jobb dagen på väldigt länge. Känns blandat mellan lycka och vemodighet. Jag undrar vad jag skall göra hemma. Men jag hittar nog på något, vi har redan bokat in morgondagen, klippa gräs, klippa häck och rensa ogräs i det förbaskade trädgårdslandet. Tisdag är det barnmorskan och sen är det onsdag då har redan en halv vecka gått.

Idag fyller dessutom mitt charmtroll år. Lilla Nino blir 4år, snuttisen <3 Känns som om det var igår han åkte med oss i bilen hem och fick smaka på sin första cheeseburgare av R. Hihi. Han låg i min famn och var så liten så liten.

Kommentarer
Postat av: caroline

du får komma hit och dricka kaffe i veckna. kram

2010-07-11 @ 19:58:57
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

tack själv. Mycket trevligt. Den polen kommer jag gärna och badar i någon dag =) kram

2010-07-13 @ 19:16:09
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0