Studiebesök

Nu har mannen precis kommit hem. Bilen håller på att tvättas och jag skall snart servera lunch. Efter det blir det att åka av till varberg, studiebesök på BB =) Skitbra att man kan göra sånt. Kul och komma dit ner när det är dags och inte veta et skit vart man skall eller så. Och R som blir så nervös skulle bara virra runt. Så detta är perkt. Efter det blir det Ullared, vi skall hndla en del saker till Berry. Det mesta faktiskt så har man det gjort.

Inatt drömde jag att jag födde Berry genom ovansidan av min fot samtidigt som jag dansade runt. Ur foten kom en mini mini bebis som sedan visade sig vara i storlek 62/68 (skitstor med andra ord) Det var en liten kille som vi skulle kalla Benjamin. Vem vet, det är kanske så det blir.

Igår när jag kom hem från jobbet hade R lagt ut blommor i lägenheten och ett litet meddelande. Han är söt <3




Förra veckan köpte jag den sötaste bodyn till Berry. Finns i rosa med gröna prinsesstårtor på. Men den passar ju bara till tjejer. Bullfest passar till alla =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad romantisk han är! hoppas att oromantiske mathias går in och läser din blogg så kankse han får lite inspiration! ;)

2010-06-18 @ 16:02:43
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Åh, så romantiskt!!!! Söt body.

Längtar som sjutton efter mitt kommande barnbarn!!

2010-06-19 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0