Snart dags för helg

Lunchen ligger nu i magen, det var överraskning i lunchlådan idag. Jag trodde att jag hade tagit med mig potatisgratäng och fläskfile (vilket jag inte alls var sugen på idag) Men när jag skulle lägga maten i micron ser jag att det är bobbans kyckling gryta med tagliatelle =) Jipppiiii =)

Det blev en sväng till coop på lunchrasten också, inhandlat kvällsmys såsom brie, vindruvor, kamben, kex och gott knäckebröd. Jag inhandlade även det sista till vårt tavelprojekt som vi håller på med hemma. Ni får se den när det är färdigt, jag hoppas att vi kommer pyssla lite ikväll men det beror på hur trött jag är =) det märks att man har ett jobb som tär på kroppen just nu, att stå upp 8 timmar och lyfta massa lådor är tungt =(

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ha en riktigt bra och mysig helg!!

2010-03-05 @ 17:20:05
Postat av: Anonym

du får inte äta brie kompis. Hopps du får en trevlig helg. Kram

2010-03-05 @ 18:12:44
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Nadine ;)

Vad jag vet så snackar pappa inte med Farmor/ mornor men jag vet att Eva snackade med henne för nån vecka sen.... ;)

2010-03-06 @ 19:14:54
URL: http://naadiiinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

nee du får inte äta pastoriserad brie heller. För det är sånt mögel tjafs. Vet inet vad det är. Så sa dom till mig ivarje fall. HAr du en bra helg? Kram

2010-03-06 @ 21:45:29
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Rebecka

gud vad gott det låter, hoppas du har haft en superbra helg!:D

2010-03-07 @ 10:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0