Working Girl

Jag sade till jobbet för någon vecka sedan att om det skulle krisa sig ngn dag eller att dom behöver någon extra så får dom ringa mig. Fort som attans gick det och jag skall jobba redan imorgon 12-16. Jag känner mig nästan lite nervös. KOmmer jag ihåg allt? Jag tror inte ens att jag kommer ihåg mitt lösen. Men det löser sig. Skall ändå bli kul att testa jobba igen, lilleman är ju fortfarande väldigt liten, men det gäller ju bara i fyra timmar. Det kan kanske vara skönt att komma loss lite. R är ju arbetslös så det som man kan göra på en söndag kan vi ju göra en annan dag =) Jag sa även till min chef att vi testar och ser hur det går annars kanske jag får vänta lite längre tills nästa tillfälle.

Benjamin klarar ju sig utan mig, förra lördagen var jag på Grease med mamma och mina systrar då var jag borta i 7 timmar. Väldigt skönt i brösten efter det. Not!

Kram

Kommentarer
Postat av: Rebban

hur gör ni med mat då? pumpar du eller får han ersättning? ha det så skoj på jobbet!

2010-10-24 @ 10:25:01
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

säg till din karl att skaffa sig ett obb så du kan vara hemma, ammande mamma för gud skull =)

2010-10-24 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0