nu vart vi frånvarande igen

Ush jag har haft fullt upp sen sist, det har jobbats en jäkla massa 8 av 10 dagar om sanningen skall fram. Tufft men lite kul har vi allt klämt in också, lekdate med victoria och William och middag med matte, becca, wilmer o alva. Kuligt. Idag är det julmat och julgodis som lagas, för imorgon kommer Robins pappa, bröder och farföräldrar hit på julfirande. Vi kommer fira jul tre dagar i rad. Jag undrar hur god man kommer tyka att julmaten är på söndag. hihi. Jag har tänkt ta det lite lugnt med maten inte äta allt alla dagar, då borde man ju inte tröttna. Eller?

Idag när jag jobbade gick Robins till kungsmässan så att Benjamin fick hälsa på tomten. Han var läskig. Bennie hade hängt runt halsen på Robin och att sitta i tomtens knä var det inte på tal om. hihi




Läskigt.

IDAG fick vi äntligen reda på att vi får förskoleplats, på en provisorisk förskola (jippi, not) Det är öppna förskolans gamla lokal. Sunkig och blä men i augusti får han plats på vårt första hands val. Det känns skönt iaf. Det e bara att förskolan öppnar den 16 januari och jag börjar den 9, men det löser sig. Ska prata med chefen imorgon. Jag kommer inte jobba så mycket så det blir nog inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0