hej hopp

Hallå hallåå.
Min mobil är stendöd och jag vet inte vart jag lagt laddaren. Förmodligen på ett sånt där as checkt ställe som inte en jävel letar på.
Idag har vi vart på bvc, 6 månaders koll fastän han bara är 5,5 men men lillkorven vägen nu 7730 och är 67cm lång. Han har blivit så stor!!! Ikväll kommer hans farmor hit och myser med honom. Robin spelar badminton men vi skall inte med och kolla idag. Om jag skall vara ärlig så kollar vi inte så mycket på matchen när vi är där. Vi pratar mest :) hehe

I söndags mötte vi upp syster och bror i stan. det blev lite shopping. En kavaj och blus till mig och en body och chinos till benjamin. Robin slog på stort och handlade nya kallingar. I måndags efter jobbet kom robin hem och vi drog iväg till ullared. Köpte lite småplock. Lite leksaker till Benjamin, tvål, hårfärg och sånt kraffs. Vi stod även och drog i deras gåstol. Behöver man en sån? Men jag vet inte, det är ju bra pris på den. Men jag skulle nog vilja ha en mer färgglad.

Vi hittade även en jack/tröja till Benjamin istället för en ny overall. Den känns kanon och han har redan invigt den. =)

Nu kokas det palsternackspure! kanske att det blir en större hit än potatis

Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Snart kommer jag och goseknosar med mitt Lilla Hjärta :o))

Vad duktig du är som lagar egen mat till Lillskrutten och grejar å fixar å donar!!

Dig kan man vara STOLT över, så är det!!

2011-02-09 @ 15:54:35
Postat av: Caroline

jag har ju försökt ringa dig din korv, overallen är i varje fall en 68, den är rymlig men lite kort för ella, å vill du låna säg bara till. kram krma k

2011-02-09 @ 22:13:49
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Rebecca

Wilmer gillade palsternacka och morot mycket bättre än potatis, det är ju lite sötare i smaken :)Tyckte det var jobbigt med det där smakisarna, det tar sån tid och det är mycket som ska smakas på :)

Vi hade ingen gåstol till Wilmer och ska inte ha det till nästa heller. De sa på BVC att man inte skulle ha en sån för de kan vara farliga om de springer mot en tröskel eller n¨ått så kan de välta, sen har jag hört att det hämmar utvecklingen.. Men vad vet jag :)ja, Wilmer har också slutat på overall nu och har bara en täckjacka. När vi är ute länge har han overallen om han inte ska sitta i vagnen, där är ju åkpåsen på benen och den är ju varm! Ha det gott!

2011-02-10 @ 09:00:40
Postat av: i min lilla lilla värld

Börjat med smakisar??? Wilda avskydde palsternacka och gör än idag. Annars brukar det vara en hit för barn =)

2011-02-10 @ 20:53:11
URL: http://saratilling.se
Postat av: Caroline

gåstol är en hitt här hemma. Ella älsakr den fortfarande och jag tror inte jga hade kalrat mig utan den =) ok, mne va bra att ni hittade en jacka. coola killen. Ska du också jobba på söndag? vad roligt. då ses vi ju då. va säger du om i slutet på nästa vecka? Jag tänkte kolla med jannie också. krma

2011-02-10 @ 22:03:05
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0