lika seg som vanligt

datorn åker väl på varanann dag här hemma. Jag hinner läsa lite bloggar snabbt, sen blir det andra saker som skall göras. Jag känner att jag inte har tid för datorn. Konstigt när man är hemma hela dagarna. Men först på morgonen skall nino ut på långis, sen hem till mitt program (ja, jag är så mesig som följer days. haha) sen skall lilleman äta lunch, sova middag, jag skall klä på mig, borsta tänderna, och borsta håret så det ser någorlunda ut. Vips så är klockan tre och nino vill ut igen, sen vill lillen ha mat osv. ja ni hör ju. När skall datorn komma in??

NU börjar mitt program och innan dess hade jag tänkt att äta. I söndags var Benjamin och köpte sig en gåstol, han har väl putt sig 20cm framåt inte mer än så än så länge. Det är ju precis att han når ner. Roligast är ju att sitta/stå i den och kolla på tv. Det gör han just nu. Mitt lilla troll!! Idag har jag inga planer, skall försöka att städa lite. men dte är så tråkigt. När man är hemma så tänker jag att det kan jag göra imorgon och likadant imorgon haha.

massa bildregn!!



NU har vi gymmat utav bara tusan. Body builder


Du är så jäkla gooooo!!

coolaste killen!!


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Herregud vad söt han är....man vill ju bara äta upp honom.... :o)) KRAM från världens stoltaste Farmor!!!

2011-02-23 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0