ett år äldre, ett år rikare

Jag hade en kanon födelsedag och delar nu med mig utav lite bilder på paket och lite kalas



Först ut är två tunikor, den rosa fick jag av svärmor och den grå av R. Sen fick jag ett vin och ett armband av syster V med man. Vinet hade dom gjort en egen etikett på där srod det " sangrienta venade (blodigt rådjur) - modern portugis med mullig mörk bärighet, krydda, örter och rejäl strävhet. Till smakrikt kött och gärna något krämigt i maten. Det krämiga gör så att det bildas en fet hinna i munnen. Hinnan täcker papillerna och gör så att vinets strävhet dämpas" lite roligt =) Sen fick jag ett par rock by sweden örhängen av Benjamin ;) (hade verkligen ingen aning om detta ;) han är så stor nu så han kan handla själv:p ) vidare så fick jag en mascara och en pälssjal av min mor. Presentkort på kungsmässan fick jag av R, av lite av dom köpte jag mig en kofta från melrose. Sist men inte minst fick jag ett halsband av min lillasyster och robins bror.

Tack tack tack!!!

Robins arbetskamrat had gjort en jätte fin tårta till mig efter robins önskemål, så himla fin och god. Väldigt mastig, vi hade en tolv bitars och var nio. Hälften var nästan kvar efter alla hade tagit.






Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du är BÄST!!!!

2011-01-28 @ 08:24:14
Postat av: Caroline

jannie sa att jag kunde hänga på er på torsdag, det låter ju kul. hoppas helgen varit bra och fy fan va bortskämd du har blivit då,. grattis i efterskott. kram kram

2011-01-29 @ 23:57:04
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0