Caroline 85

Med risk att låta som en pensionär, MEN vilket underbart väder vi har haft idag. dagen började med promenad sen direkt till baby cafeet, Idag var det inte så många barn, ganska skönt faktiskt. Sist var det elva kids och lika många vuxna. Det var lite trångt. Efter cafet hämatde jag nino så vi gick ut på långis. 1½ timme blev det. Så himlaskönt!

Det spritter i mina shopping fingrar. Så vi åkte till kungsbacka. jag hittade äntligen ett par jeans!! Jippie =) Jag ville ha lite nya toppar osv men hittar fan inget alls! Varför är det alltid så när man skall handla? Ska man inget ha hittar man hur mycket som helst. fanns verkligen inget som föll mig is maken =(

Jag är överlycklig idag med, för desperate housewife har tydligen säsongs premiär. det hade jag missat, läste det på facebook alldeles nyss. Tur det =)

god kväll =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller på å bli galen för jag hittar verkligen inte jag heller. Tycker jag har letat överallt. En till ledtråd hadeinte vart dumt :)

2011-03-17 @ 14:41:03
URL: http://attol.Bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Haha ne jag har verkligen inte hittat den än och de stör mig. Jag tycker verkligen jag har letat ÖVERALLT...

2011-03-18 @ 08:02:02
URL: http://attol.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0