lite liv

helgen bestod utan soffhäng. Bennie och robin fick en släng kräksjuka. ganska snäll ändå. B kräktes en gång om dagen i tre dagar ingen feber på det. Robin sprang maraton till toa natten mellan lördag o söndag o sen hade han närmare 40* feber i söndags. Nu e vi hyffsat friska. bara jag o nia som är förkylda och hostar.


Robin är på jobbet och när han kommer hem ska jag ta bilen bort till maxi. två paket väntar. Lite kläder till barnen och min vinterjacka. Puckona på nelly.com skicka mig fel strl o när jag skulle byta vart den slut. men sen fann jag rätt size på miinto och jag blev sååå glad. :)







Kommentarer
Postat av: Jannie

Superfin jacka!
Du måste visa vad duköpt till Benjamin sen.
Vill hitta lite mjuka klappar till V,men det haglar ju inte direkt med roligheteri affärerna...

O du?Tack snälla för de fina orden i inlägget om våran lilla "resa".blev verkligen så glad!<3
Men kom på att jag nog glömt säga det...
KRAMAR

2012-12-11 @ 19:54:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: ellenojag

Wow vilken snygg jacka!!!

2012-12-11 @ 22:24:48
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0