gräsänka

Imorgon åker Robin till skövde för kick off hela helgen =( blää det blir tråkigt !! Men man får göra det bästa av det. Imorgon blir det gais, jobb och sedan lite kalas för Robins lillebror som fyller 20år =)
På lördag eller söndag hade jag kanske planer på att ta med Benjamin till Bushuset eller vad det heter men vet inte om det är bra ide eller ej. På måndag skall han opereras för sitt ljumskbråck (äntligen) och de får inte vara sjuka då. Just nu e han förskyld o det kanske blir värre om vi åker till bushuset. Vi får se helt enkelt. En sväng till gbg är också inplanerad för lite fika och shopping =)

Robin fick en lite tidig hjärtans dag present igår, skjorta och tröja som han kan ha nu i helgen =) Jag fick köpt en fin mössa till plupp och ville ha en likadan till Benjamin att ha i vår/höst men det fanns inte i hans storlek. Är det någon som vet nån butik i göteborg där de säljer Nova star? Jag gillar inte att klicka hem.

Idag beställde vi vagnen, det blev city select. Jag känner mig inte helt hundra nöjd, den blir väldigt tung när man skall upp för trottoarkanter. Men men mer muskler åt mig =)
Precis tittat klart på mina nya favvo serie (revenge) har ni följt den? Jättebra tycker jag men jag längtar ändå efter mina hemmafruar =)

Benjamin utvecklas mer o mer för varje dag. Det är så kul. Han e väldigt duktig på att lägga tillbaka saker nu för tiden. Idag firade R sin bror för han kan inte vara med imorgon och när vi sa att vi skulle åka bilden la han snällt tillbaka tagentbordet där han hittade det, utan att vi sa till. Ordning o reda =)

Puss o kram



jag vet att flera undrar vad det 80% könet var men det tänker vi inte avslöja. Vi tror olika här hemma haha. Bara för att jag lagt upp en blå mössa här ovan är inte flicka helt uteslutet, jag tycker flickor kan ha blått eller jag kanske valde en annan färg till plupp. Vem vet? hihi

Kommentarer
Postat av: Jannie

Håller tummarna för måndag!

Digulo i Majorna ska ha Nova Star.Allt jag kan komma på nu...Sen har Ju pilutta det oxå.men det vet du säkert redan.

2012-02-03 @ 14:09:52
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Svärmor/Farmor

Eden Baby i Kvarnbyn Mdl säljer Nova Star, enligt deras hemsida.

2012-02-03 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0