Min man är en okänd prins

Det har väl inte undgått någon att vi fått en till prinsessa i kungafamiljen? Lite avis på deras namnval, så fint. Det skulle jag med vilja ha! Kan gissa på att många kommer döpa sina töser till just Estelle i år.

Var inne på Ebba von sydows blogg. och hon visade en bild på drottning silvia med prinsessan Madeleine på hennes dop. I hörnet står Carl-Philip antar jag? Han skall vara runt 3år och Victoria runt 5år. Det måste väl vara Philip?
Drottning Silvia på prinsessan Madeleines dop. Foto: Scanpix

Till saken, när jag såg bilden visade jag den snabbt för er och Bad han kolla på barnet i hörnet. Hans kommentar var samma som min första tanke. Det ser ju ut som Robin!


Svårt att hitta en bra bild, jag har inte så många. Men visst är dom lika??


Robins bror Daniel och Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0