2012

¨Då var det nytt år. 2012 och året som vi skall bli tvåbarnsföräldrar. Konstigt det känns o säga så =)
Nyår var toppen. Det var skönt att komma iväg lite. Planet ner var så himla litet. Första gången det kändes viktigt att kolla på säkerhets intruktionerna. Ett säte på en sida och två på den andra. Det såg ut som ett propellerplan typ. haha. Men ner kom vi och hem likaså. Fast det planet var vanlig size =)

Kameran lämnades hemma så linsen helt plötsligt inte ville vara med längre, så inga bilder har jag. Tur att barkis var med, foto galen. Så jag väntar på bilder från henne. Matchen var hur fräck som helst, ca 75000 på läktarn. det är annat än Frölunda och IFK göteborg matcher. Lite shopping blev det också. En nya svart jacka med pälskant, mockasiner, salladsbestick och tårtspade haha. de var så fräcka att jag inte kunde motstå =) Lite till b med såklart, två nya jackor till vår och höst och en ny boll, Man U såklart =)


Hela affären var fylld med massa sånt här. hade de inte kostat skjortan hade jag köpt allt :)

Men jag är lite glad ändå, jag var inne på deras hemsida nu och såg att dom skickar till sverige wehoooooo =)
Så mina vänner, jag fyller 25 snart, då står dessa högt på listan =) Klicka här

Självklart blandade färger =)

snyggt rivjärn =)


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Tack detsamma får jag ju säga, grattis!!

galet att vi ska bli TVÅbarnsmammor!! vi har beräknat leveransdatum i mitten av Juni :)

2012-01-04 @ 23:33:39
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0