groggytrött

åhh jag somnade visst till inne hos Benjamin när jag skulle natta honom. Robin väckte mig nu. jag har jobbat hela helger. Känner mig svintrött idag. Ända sedan vi kom hem från england har B sovit dåligt. Han skriker i sömnen och man får absolut inte röra honom så blir han vansinnig. Antar att det är mardrömmar men inatt vaknade han ca en gång i timmen. Ganska jobbigt. Känns som om jag inte fått sova på hundra år. blää

När jag kom hem frpn jobbet idag så hade robin skalat ett kilo räkor som vi hade till middag. Bennie tyckte också om räkor men efter4 st såg vi två små röda prickar vid munnen, vet inte om de kom från räkorna eller inte men han fick inga fler och det blev ingen mer reaktion.

I fredags var vi på info möte på förskolan och imorgon börjar inskolningen på riktigt. 7 barn ska skolan in imorgon, jag tycker att det känns bra. Fördelen med att så många barn skolas in är ju att man får träffa föräldrarna under en lite längre tid än om man bara skulle mötas i hallen typ. Då får man ju en uppfattning om vad det e för typer =)

Igår var jag hos lillasyster en sväng på "party" hon fyller på tisdag, men jag vet inte än om jag kan komma då så jag var med en sväng igår. Sen hämtade jag upp Robin och Benjamin hos svärmor på vägen hem. Sprang på rasten idag och köpte ett par skor till B. Han har ett par vinterkängor som står här hemma som vi inte använt. tetsdae de i fredags för att checka över sådant innan förskolestart. Då får han inte ens ner foten i skon. Trots att de ska passa längdmässig, så kom han inte ner. De skorna jag köpte idag var vattentäta gympaskor, vet inte om de kommer att behövas nya vinterkängor. Kommer vintern?? Man har ju inte lust att lägga runt 500 - 700  på ett par skor som inte kommer användas. Han har ju andra vanliga fodrade kängor här hemma, så vi får se om han klarar sig med dom eller ej.
Nu blir det soffhäng =)

Skor - adidas Sport Performance: Terrex Low GTX | Yttersidan av skon
Liknande denna fast en grå/gul och med kardborrespänne istället =)

Nya tofflor har lilleman fått av sin farmor till förskolestart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0