ih ah donkey

Vi sålde av bennies bebisvagn då vi inte var helt nöjda med den. Nu kommer vi troligtvis behöva en syskonvagn, jag vill kunna gå hundpromenad men båda "ungarna" och åka iväg med båda utan att behöva gå i snigelfart.
Jag hatar dessa breda syskonvagnar, så osmidiga. Var inne på city selcet men de sitsarna är ju mini små, likaså med Icandys modeller. Sitsarna är små för B redan nu och hur skall det då bli sen?

Jag gillar egentligen inte bugaboo då jag tycker att dom är så låga. Men dom har kommit med en ny modell bugaboo donkey, man kan göra om den till en bred syskonvagn och ha den som singelvagn, toppen även den dagen inte B vill åka vagn längre. Priset är dock inte lika kul. 15 lakan går kalaset på. Tjohooooo


Tycker dock inte att den lilla korgen vid sidan är svinsnygg men kanske lite smart ändå =) Svart vill jag ha och kanske nån rolig färg på sufletten till liggdelen om de kan se kön, annars blir det nog svart, svart och svart. Då får man piffa med annat istället =)


Idag fyller syster 27år så vi skall snart dit på lite mat, jag är svin hungrig hihi
Grattis bästa stora syster/mosti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett litet tips är att köpa vagnen från pramworld.

Vi ska göra det och pratade med dom nyligen, cirka 980 pund går den på med två sittdeler och en liggdel :)

2012-01-09 @ 17:15:39
Postat av: Rebecca

Åh, den är fin. Men den är lika bred som vår vagn.. Sen är den uu jättebeed och klumpig som singelvagn. Är det värt attlägga så mkt pengar på en vagn?? T,ex. Vår kostar 7000, sen kan man isf köpa en bättre sulky för 3000, så har man sparat 5000!

2012-01-16 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0