Sista mammaveckan

Imorgon går vi in på sista mammaveckan. Det känns konstigt. jag vill vara med min plutt, men det blir bara i några månader sen ska vi mysa ihop igen =) Helgen har vart otroligt seg, jag har vart så fruktansvärt trött och haft huvudvärk. Sovit en jäkla massa. kanske för mycket?? Nu i veckan skall vi ändra tider, om B ska gå på förskola så kan man inte sova till tio. Åtta skall vi gå upp hela veckan nu, det har jag bestämt. Den här mamman behöver också lite rutiner. Gå upp i tid och lägga sig i tid.

Igår var vi en sväng på babyproffsen och drog i lite vagnar, ingen slår donkeyn. Smala sistar, gigantiskt breda eller jättelånga. Vi har en liten rabattkupong från en babybutik här i kba som erbjuder 15% rabatt på vagn men då måste man köpa nu. Det är det ju värt men känns lite väl tidigt att köpa nu.

Idag har vi vart i Haga med Anna, Niclas och lille Melwin. Det blev en fika med stans största kanelbulle och en latte, efter det åkte vi och köpte kinamat och käka hemma hos dom. B lekte pajas och höll i bollen hela tiden. han var väldigt intresserad av Melwin också. B blir nog en bra storebror =)

Den 25 är det Rul för oss, spännande =) Efter "mötet" ska jag köpa nått litet till plupp :)
Benjamin måste ju få en storebror present då med, dessa fina från Zara skall spanas in. Hoppas att de kommit in och även nån fräck tischa till =)

Imorgon är det lekdate med Victoria och William, som för övrigt också väntar tillökning, 3 veckor efter oss. Kul =)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: Roligt att du är med och tävlar :D

2012-01-14 @ 22:20:54
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0