töntmatcha

Trots att jag har barn av olika kön tycker jag att det är lite småkul och matcha dom. På bilderna från igår ser ni att de hade husvagns klänning/t-shirt på sig. Jag var även i farten förra veckan och klickade hem lite badkläder till kidsen dock i strl nästa sommar men söta ändå. Bennies passar nog till vintern om det blir någon solresa då.




Även den söta Vagnmobilen fick åka med. är du också sugen på att fynda. Kika in på Luckylittleme.


För övrigt blev jag väääldigt besviken på Nelly.com, jag hade ju klickat hem saker till robins i födelsedagspresent. Paketet dök aldrig upp och nu är varorna slut på deras hemsida så så var det med det :( Här har man gått och väntat och väntat o så försvinner paketet på posten. Vilket flyt!


Kommentarer
Postat av: Josefin Johansson

Vad söta kläder :)

2012-07-12 @ 20:19:14
URL: http://josefindadoll.blogg.se/
Postat av: Katarina - Mamma till Noel och hoppas på ett syskon snart!

Jätte fina badkläder :)

2012-07-17 @ 09:51:52
URL: http://katarinachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0