In the neon light

Åhh vad arg jag blir!! hade skrivit ett långt inlägg så försvann allt. Robin lämnade oss här hemma idag för en vecka i vegas. Känns konstigt att vara utan honom så länge. Det blir första gången på sju år som det händer. Fem dagar har vi klarat innan så detta borde vi fixa =)

Idag har jag o bennieson bara slappat och framåt middagstid blev det en sväng till min mamma för lite mat =) Imorgon blir det dagis för lillkörvens del och jag och syster tar nog en sväng till ikea. Vi får väl se hur den här pensionärskroppen mår först haha. jag börjar verkligen tröttna på denna tjockiskropp nu. Barnmorskebesök på onsdags sen tycker jag att den får titta ut nån gång nästa vecka. Jag var inte såhärtjock med B, inte vad jag kan minnas i alla fall. Man skulle mätt sin med måttband om magen. Sf måttet säger egentligen inte så mycket om hur stor man är. Bara hur lång livmoder man har ju.

Nu ska jag se om jag kan få lite ro i denna kropp och lägga mig för natten.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0