Härliga sommar

Vilka dagar det har varit!! Underbart väder. Vi har hunnit med massa, sjöhäng med vicky o wille, frukost med farmor, syster och mamma, slappat på balkongen och firat mors dag.
Idag däremot har det inte vart många knyck här hemma, bennie har vart på dagis och jag har degat i soffan. Vädret har vart fint men lite halvdant idag så jag trotsade och låg inne o glana tv. Sen blev det en snabbvisit på kungsmässan, skulle lägga upp ett par jeans och köpa nytt rouge. Benen pölsar som aldrig förr idag och jag har fått en del vatten i dom. De är tur att de är som pinnar i vanliga fall nu ser de nästan mer normala ut istället haha.

Just nu är Robin och fiskar och b sover sen ett bra tag tillbaka så jag sitter på balkongen med tända ljus och "grillar" marshmallows över värmeljus. Härligt!!


Denna fina klockan och rosor fick jag i morsdag present =) Klockan finns i flera färger och de är superfina allihopa, jag vill ha alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0