julkalender

lite tur att man är mammaledig så man kan sova på dagen om man vill och om liten vill samarbeta hihi. Nia ville inte alls komma till ro igår kväll. Äta sig till sömns var det som gällde o så fort jag la henne i sin säng började hon gnälla. Så hon fick premiär sova mellan oss inatt. Nöjd tjej kan hag säga, somna på två röda. Men nu känner jag mig lite nani då jag har sovit dåligt ist.



för er som inte har ngn julkalender till barnen än, tänkte jag tipsa om att göra en själv. Hade jag inte redan haft en så hade jag nog knåpat ihop denna med hjälp från ikea.




tyg metervara 59:-/m behövs 1,5m



gardinstång att stoppa i fållen upptill för att kunna hänga upp 10:-




öglor att sy fast på granen 29:-/10st



påsar till presenterna 19:-/12st

230:- för en egen hemmapysslad och stor kalender!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Min gnisslar också som FAN, i Duo-läge! Har "beställt" ett nytt som ska vara på g till butiken! är det det nya chassit du har som också knarrar?
KRAM

2012-11-27 @ 09:33:26
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Smart :)
Zepplin ska också få sin första julklappskalender i år, Peter ska snickra ihop en gran på jobbet :)

2012-11-27 @ 09:44:22
URL: http://sandraochco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0