Pilutta dig

Var nere en sväng på stan igår och hamna inne på Pilutta. De har ju så mkt fint till de små. Köpte ett nitskärp till Benjamin men det var dock förstort =(
Imorgon har de vipkväll för de som gillar dom på Facebook. 20% på hela sortimentet. In o gilla!!
Jag klämde på dessa fina mössorna igår från Sätila men 269:-/st var lite väl tyckte jag.
 
Coola hörlurar och Prinsessmössa.
 
Även denna fina från molo 299:-
 
Får se om jag tar mig ner imorgon. Kanske hade vart något att lägga i julklappssäcken =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja vi får se hur det går. Hoppas det drar igång av sig själv i natt =) Men jag har igångsättning annars.. säger dock inte när =)

Tycker absolut du ska shoppa lite till dina barn på onsdag..
kram

2012-10-02 @ 22:21:06
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0