app till smartphone?

Är det bara jag som inte hittar eller finns det är blogg app till smartphone? Det skulle vara bra då jag aldrig sitter vid datorn längre. jag har däremot hittat till Instagram så där kan ni ju följa mig om ni vill carolinedaun heter jag där iaf =)
 
Benjamin har blvivit stor nu, i veckan fyllde han två år så vi har haft fullt med kalas. massa fina presenter har fått flytta in. en jäkla massa bilar, lektält, uvdräkt, pengar, bobbycarflak, fotölj, kläder och lego.
 
Just nu sover båda barnen men när de vaknar drar vi ut i skogen för svampjakt =) Hoppas lyckan är med oss =)
 
FarmorPuss! Tårta! En hårborste?Mormor och Nia Min Fina!
Tjockis rulltan <3






 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

TACK!!!! kläderna kom idag, sååå fina!!! tack för att du tänkte på mig / Hugo <3

2012-09-04 @ 22:59:14
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0