130213

igår var vi uppe med tuppen (kl 8 ) jag o Nia, en dag hos Vicky väntade utan våra pojkar. Skönt o hinna med o prata med varandra för en gång skull, haha. Sen var vi o tittade på en fyra igår. dock d det på andra sidan stan o jag vet inte om jag vill dit. Bennie trivs så bra på sitt dagis så där ska han få gå kvar o då blir det en bit o gå. jaja vi får se.

Nia sover nu men när hon vaknar tänkte jag gå på en promenad. Farmor passade barnen igår medans vi var på visningen o sen tränade vi ihop, kul och göra det ihop nån gång.


Vi fjantade oss med lite bilder häromdagen



snygga PEZ tänder



här ser ni min dip dye



kan själv



sötkorven



race mdd liten Nia

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du är såååå söt Carro på första bilden, nästan så jag vill förstora den och ha den hemma... ;)

2013-02-13 @ 14:07:59
URL: http://enlivsnjutare.blogspot.se
Postat av: Caroline

hahaha, söta ni!
Tröttheten vänder =) kämpa på
kram krma

2013-02-13 @ 21:42:34
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0