early morning

Robin har vart på kick off hela helgen och kommer hem vid lunch så vi har haft en lugn helg.

Helgen startade jag med ett besök hos frissan. Dip dye blev det. Så trött på håret så lite kul med ngt annat iaf. Efter middagen åkte jag och barnen o hämtade min lillasyster i göteborg. Sen åkte vi hem o mös i soffan med grönsaker, dip och hyrfilm.

Bennie har sovit hos farmor inatt. Så jag och nia var själva igår. Skönt. Efter att hon hade somnat titta jag lite mello sen lekte jag med surfplattan som Robin köpte i fredags. pill,pill o lite till så vart klockan alldeles för mkt.

Nia vaknade åtta idag och jag hade gärna velat ha ngn timme till. Ne nu ska jag ta o röja lite här hemma. passa på när de andra två är borta.





hade spanat in ett jättefint fodral på raglady men det passade bara ipads :( de e ju 9,7 denna är 10,1, så det e ju så lite som fattades :(

någon som har tips på snyggt fodral??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0