en lång väntan

idag ska en snubbe komma hit och mäta vår spis. Vi ska få en ny så han behövde veta mått och watt volym.

Såg ni det okända igår?
kan ju säga såhär, det blir ingen flytt. de var på nr 23 och vi skulle flyttat till 25. och sen sa barkis att hennes mamma hade hört att det spöka i den längan så folk flyttat. nä nä nä dit flyttar jag ikke.
Har vart med om andar förr sp då flyttar jag inte medvetet dit. Mitt ex mamma höll på med andar o så. Hon fick mig o tro. Och något år efter att jag o robin flyttade ihop så sa jag på kvällen " det står nån vid min säng " jag blev inte rädd men kände att det var nån där. Dagen efter ringde mamma till mig och berättade att alex mamma hade dött dagen innan. Jag e helt hundra på att det var hon som var hos mig för att visa det andliga.




lillbiffen :)


får se när gubben tänkt dyka upp så segt och bara vänta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0