lunch på stan

idag kom victoria hit med ellie så vi gick lite på kungsmässan. Jag bytte ett par byxor till Nia och köpte en musse t-shirt till bennie som jag vid ett svagt tillfälle lovade honom igår. Han såg minsann till att påminna mig idag innan dagis "mamma, musse pitt vit" han ville ha en vit men det fanns ej så det fick bli en grå.

Sen tog vi lunch på cafe karma, tacotallrik för mig. Nia fick smaka lite köttfärs. wehoo hon har ätit taco ( solsidan joke)
när robin kom hem från jobbet åkte jag till frölunda för att köpa en kruka till bennies rum och lite blommor.
En stund på bandet hann jag också med innan jag for hem för middag och badning av kids :)



bennoe är så glad för att dom har likadana pyjamasar, springer runt och säger likadana hela tiden ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha jag orkar inte va söta dom är! Och tacos - snacka om att hoppa i utvecklingen - vuxenmat ju ;-))

Vi åker den 14:e, så härligt. Gick det bra när ni reste? Får vi titta förbi hos er någon fredag dag framöver? :-) Niklas har skvallrat om vilka supergoa människor ni är :) Kram!

2013-02-27 @ 21:19:37
URL: http://enmammablogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0