home sweet home

sedär ja, en vecka går fort. I måndags kväll kom vi hem från en veckas skön solsemester. ca 28grader varje dag, det skall man inte klaga på. Min grönbleka hy har fått en ngt brunare nyans och jag känner mig lite mer fit for fight =)
 
Resa med båda barnen gick kanon, inte för att jag trodde något annat med mina guldklimpar ;) Nia sov långa stunder i vagnen och vaken tid spenderade vi i skuggan övandes på kryp(juck)övningar hehe.Bennie sov också gott i skuggan och vaken tid hade han fullt upp med att tvätta alla sina bilar i bennies biltvätt, köpa glass och plaska benen i poolen =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Jag skulle behöva lämna in min bil till "Bennies biltvätt", skulle det gå bra tro....hihihi
Fina bilder <3

2013-01-18 @ 07:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0