oh happy day

idag var det minsann min tur att fylla år. 26år har snurrat förbi.. galet det där med tiden. Jag tror fortfarande att jag är 22. vad har jag gjort sen dess? gift mig, flyttat två ggr, rest, fått två underbara ungar och njutit av livet.

dagen har vart toppen och vid klockan sex trillade familjen in på lite kalas. Lasagne med sallad o hembakat focaccia, till efterrätt två sorters kladdkaka både vit och vanlig :)

fina presenter fick jag också i form av solglasögon från rayban, hunkydory kofta och second female blus av robin o barnen. Av familj fick jag presentkort, stora fina betongljusstakar, pip studio tallrik, strumpor, sjal o två tröjor. Nöjd tjej, oh yes :)

idag har nia dessutom somnat i sin säng själv utan att jag har matat henne till sömns. Napp ratar hon fortfarande trots att jag köpte tre nya modeller i lördags. pigeon hette dom, var mer långsmala som lillfingret typ. Men icke det. Jag ger snart upp.

nu ska jag ta o krypa till kojs :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0