lite lugnare idag

fyy gårdagen här hemma var hemsk. Vi var alla tre trötta och griniga efter en orolig natt med mardrömmar. Bennie gnällde och putta nia flera ggr så jag fick skälla på honom. det är inte roligt när man blir "ovänner "

efter lunch packa jag ner kidsen i vagnen och tog en promenad med syster. Barnen somna på två röda och vi tog en fika på deras nya fina altan. dock lite kallt för det blåste som attans igår.

om en timme kommer båda mina systrar hit så ska vi baka kaka och sen hämta hem bennie lagom till fika dags. Jag har lovat honom en tur till leksaksaffären efter middagen. tror att bara han och jag ska åka, mysigt med egentid!





glada busar från förra veckan då gårdagen inte bjöd på några leenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0