tandläkaren

idag väntar ett besök hos tandläkaren för Nia. Hon står ju upp mot allt nu, förflyttar sig mellan soffa och soffbord. Så igår ramlade hon framåt och började blöda lite i tandköttet så det skall bara kollas idag utifall att det skulle vara något med nästkommande tand under.

Syster vera är snäll och kör oss dit l efter tandis så blir det en sväng till ikea för lunch.
Helgen susade förbi i vanlig ordning. Bennie lekte rövare hos mormor och sov över där. De hälsade på minlillasysters jobb och där var ägarens systerdotter lola. Bennie berättade för mig att hon låg i en låda i löket haha och att de hade pussats och kramats. Så söta :)

i söndags hade vi middagsbesök av matte, becca och barnen. Kul och fullt ös. första gången grannen klaga på oss genom att plinga på dörreb. Barnen hade race med bobby car och hon försökte plugga hehe.

fick öven bytt min grön/svartajacka då dragkedjan var knas, köpte en jättefin skinnjacka istället. Har bara en lite kortare modell i syntet och jag gillar inte den så jag hoppas att detta blir en investering som kommer användas mycket :)

just d ja, torsdagens skor o armband jag inte visat er


LOVE..as though you have never been hurt before




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad fin armband. Är det också från raglady??

2013-03-12 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0