bästa dagen på veckan =)

dagen har redan rusat förbi, snart är det dags för kvällspromenad med nino och läggdags. Idag har jag vart ledig, det är verkligen lyx att få vara ledig med sin prins mitt i veckan.
Idag har vi bara myst, vart en sväng i kungsbacka, lunchade och kikade i affären, robin inhandlade en ny keps det var på tiden, verkligen!

Efter stan bar det hem för att plugga, robin hade typ missat hälften av sin samhäll man skulle tydligen skicka in inlämningsuppgifter varje vecka och det hade han missat, det är femte och sista veckan nu, så idag har vi gjort en uppgift och påbörjat nummer två i alla fall. Hoppas verkligen att han kommer att klara kursen ändå.

Nu har man precis plöjt ett avsnitt av desperate housewife, det är det ända programmet som jag följer, förrutom night rider som går på onsdagar, men det ser jag bara för att robin följer det, fast jag vet inte om det är night rider han följer eller om det är sara som medverkar =) haha

jaj god natt på er, imorgon är det äntligen onsdag =) det innebär jobb plus lite till ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag ser allt snälla snälla posen =) Ser ut som ni haft en riktigt trevlig helg. Vad e det mer som händer i morgon förutom att du jobbar med mig =). nana gott söt. köss

2009-04-21 @ 22:53:19
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0