jag vill sova som en gud

ush då tung dag idag, det blev verkligen lite för mycket för mig igår, jag tror noig att jag aldrig mått såhär faktiskt. det märks att man blir äldre hahaha

Helgen har iaf vart trevlig, i fredags slappade vi bara, cyklade med lilleman och la oss hyffsat tidigt. Igår bar det av till kungsmässan för att se caroline af ugglas =) jag, robin och daniel. och dit kom även mamma och syster. caroline hon e grym, jag vill ha hennes cd, ska fjäska med någon =) hihihi efter det drog vi hem igen, skulle bara ta en liten powernap men den blev i två och en halv timma, hehe lite längre än planerat. då fick vi brottom kl var fyra och vi skulle va hos mamma o pappa kl sex och innan det hem till daniel på förfest. Lite förfest hann vi med och sen ut till mamma och pappa i kullavik, där grillade vi och tjöta, hade en jätte trevlig kväll rent ut sagt. När kl blev tolv bestämde jag, robin, daniel och peter att vi skulle dra oss hemåt, så när vi väl va i kba blev det utgång istället för hemgång.

Vakna upp seg som en sengångare i morse men det var skönt att nino var ute hos mor o far så man fick sovmorgon, idag har vi grattat min svåger på födelsedagen, så vi åkte till skårsgård som ligger i gällinge, tror jag iaf. Där åt vi så mycket brunch så magen skulle spricka supermysigt =)

Min helg har verkligen vart kanon, och nu skall vi ut till systers stuga för att grilla =)
Skönt när livet är underbart!

puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

hej linna! nu sitter vi här och läser din blogg. tack för en trevlig helg! Puss och Kram

2009-04-19 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0