kan jag leva med smärtan??

go kväll kära vänner ledsen för riktigt dålig update, men jag har haft fullt upp.
Igår vart det jobb otroligt seg dag men jag överlevde, efter det drog vi ut till min systers stuga för att grilla med några vänner och sen hem för att sova trodde jag, men jag kunde inte så jag började testa min epilkator (som jag har haft skräck för i en vecka)! aj vad ont det gjorde, men efter ett tad blev det bättre, men jag undrar en sak
Den rycker ju av hårståna, men drar den med sig säcken så att dom inte växer ut igen? någon som vet? annars känns det ju helt onödigt att sitta och pina sig.

 Idag var det ännu en arbetsdag, mer folk idag vilket resulterade i en bra och rolig dag, samma som igår så drog vi till stugan för att grilla =) efter maten blev det att rensa i hennes rabatter, det tycker jag är roligt och min m,an som är pyroman fick lunta det tycker han om =)

Imorgon är vi lediga skall bli skönt, vi skall på cykelutflykt för att köpa löpartights till mig.

Köss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0