Mumsig lunch

Glömde min matlåda hemma, den var i och för sig inte så smarrig ändå, snabbmakaroner och köttbulllar haha.
Fick bli kyckling panini på dahls den är sjukt god, jag skulle nog kunna äta typ tre stycken =) Det fick även bli en fransk nougat till efterrätt.
Inte bra men gott.
Skall tvinga robin på en cykelrunda idag, han får ta inlines för min kära syster har gjort punka på den ena cykeln (fetto-Verre) :P, och jag vet inte hur man lagar sådant. Pappa hjälp?

Längtar till ledighet men det är inte förrän på tisdag så jag får stå ut rent ut sagt, men jag blir ledsen när det bara är dåligt väder när jag är ledig, alltid har det vart så och alltid kommer det att vara så =( Buhu..

so long

Kommentarer
Postat av: virre

Vaddå FETTO-Verre har gjort sönder hojen.. det är en skitcykel han har så det så.. hade det vart en bra hoj hade den hållt... därmed basta!!!!

2009-04-23 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0