new colour

jepp nu sitter jag här med färg i håret, såg att den gamla färgen hade börjat ramla ur hehe, skall även testa min epilator som jag köpte igår ush jag vet inte om jag vågar, den låter läskigt..buihuuuuuu mardömmar..

Vi har i alla fall tagit en cykeltur till ica maxi som kvällspromenad med nino det var skönt, så vi skall föröska cykla på kvällen lite oftare, får väl se hur det blir med det.

Just det ja, jag shoppade lite idag :)
En kavaj, en supersöt blus och en svart lite längre bastopp. Det blir grejer det =)
Jaja imorgon är det jobb igen, gymmet stänger redan kl 18 så det blir ingen träning imorgon ( fan, det är ju vår tränings dag! vad gör man då?) vi får väl cykla eller ta en powerwalk, det återstår att se då.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag cyklar fram och tillbaks till jobbet, slutar ju vid sju nuförtiden. Häng med om du vill :)

2009-04-09 @ 07:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0