obijin

go kväll mina vänner..
Har suttit och kämpat med dom jäkla inbjudningskorten nu, men det blir nog bra.
Imorgon blir mysdag, jag och robin skall träna och köpa sele till lilleman sen på eftermiddagen skall jag till stan med mina systrar, vi ska shoppa och äta middag =) mys pys. Kul att kunna umgås med dem, förr var det det värsta man visste typ, eller förr och förr, när man var 15 typ. hehe

Vi skrev in inköpslista häromdagen för vi skulle handla mat, då skrev robin Obijin, vet ni vad det e? Aubergine hahaha det var roligt. Tycker jag iaf som skrattar åt det mesta.Träffade två gamla kompisar förut idag dom undrade hur jag alltid kan vara så glad hela tiden, hur jag gör lixom? Ja, hur gör jag?
Det är min naturbegåvning =)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0