så arg och ledsen

Har vart och lämnat nino nu och när vi kom hem skulle vi ner i källaren för att hämta en skidjacka, när vi kommer ner ser vi att vårat lås är uppbrutet, och när vi öppnar så saknas robin fiskespö, en låda med massa jackor och det viktigaste av allt som vi har där nere, en tavla, som vi har ärvt av robins morfar.

Den tavlan var nästan allt för robin men vi hade den där nere för vi har ingenstans att ha den just nu. Robin morfar var som hans egna pappa, och han var som en morfar till mig. Vi är så ledsna nu att den tavlan är borta, det var det ända robin ville ha efter sin morfar.

Skall skriva en lapp och sätta på trapphusdörren, om någon har sätt något. Vårat förråd var det enda som det hade vart inbrott i med. Det sjuka är hur dom visste att dom skulle in i vårt, det är hela väggar, inget galler som det brukar vara.

ush nu är vi riktigt nere, känns som att all skit drabbar oss just nu.
Vi pratade med robin mamma igår och sa att vi kanske skulle ta upp tavlan ifall det blir översvämning igen, kanske var det då dom gjorde det?!

kan ge mig fan på att det var någon här i huset!!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

ååå carro jag e så ledsen för er skull. Jävla idioter rent ut sagt. Hälsa bobban.. jag tänker på er.

2009-04-01 @ 22:47:08
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

ÅÅå carro jag e så ledsen för er skull. Jävla idioter. Hälsa bobban.. tänker på er.

2009-04-01 @ 22:48:31
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0